Tuesday, June 24, 2008

Sweet home blogger


HU

Hatalmas meglepetés várt ma a blogomban, amikor ma délben végre számítógép elé kerültem; egyik példaképemtől, egy nagyon tehetséges izraeli gyöngyfűzőtől, SMADARtól 3. helyezettként megkaptam a Sweet home blogger díjat, amely a szépség, szeretet és boldogság terjesztéséért jár.

Nagyon köszönöm, Smadar!

Nagyon nehéz volt választanom, mert többeket is érdemesnek tartok erre, de végül a következő 5 blogolót választottam, akinek továbbadom ezt a díjat:

1. ANDE - mert szédületesen kreatív, és gyönyörű mintákat talál ki nekünk.

2. VEZSUZSI - mert egyszerűen imádom a Boldog Hétfőt!

3. KRISZTA - mert csodálatos színösszeállításaival új életet lehel a jól ismert mintákba is, megihletve ezzel mindannyiunkat.

4. TRIZ - mert a varrott ékszerei miatt azt tervezem, hogy nekifutok ennek a technikának is.

5. ERA INDIÁJA - ezt azt hiszem, nem kell magyarázni :)

SK

Dnes som bola veľmi prekvapená, keď som okolo obeda si sadla k počítači - od jedného z mojich vzorov, od talentovanej Izraelčanky SMADAR som dostala cenu Sweet home blogger za šírenie krásy, lásky a radosti v mojom blogu.

Ďakujem Ti veľmi pekne, Smadar!

Túto cenu mám podať ďalej piatim blogujúcim. Rozhodnutie nebolo ľahké, a nakoniec som vybrala nasledujúcich:

1. ANDE

2. VEZSUZSI

3. KRISZTA

4. TRIZ

5. ERA INDIÁJA

EN

I was very surprised, when I visited my blog today. The reason is, that one of my ideals, a very talented beadweaver from Israel, SMADAR has decided to give me the award Sweet home for blogger for spreading beauty, love and joy.

Thank you very much, Smadar!

I have to give this award to five more bloggers. The decision wasn't easy, and I have chosen these blogs:

1. ANDE

2. VEZSUZSI

3. KRISZTA

4. TRIZ

5. ERA INDIÁJA

Thank you again, Smadar! I am very happy, that you like my blog :)

4 comments:

vezsuzsi said...

Erika köszönöm , nagyon örülök a díjnak és örülök,hogy szereted a B.H-t, sôôt ,hogy már fûztél is a mintámból, külön megtiszteltetés.

Erika said...

Zsuzsi, örülök, hogy örömet szereztem neked :)

Anonymous said...

Köszönöm ERika! Igyekszem visszaállni a sok-sok fűzéssel, mert már nekem is nagyon hiányoznak a szineim!!!!

Erika said...

Már nagyon várom az új alkotásaidat, és szerintem ezzel nem vagyok egyedül :)